Välvillig inställning

Det enda som är mer smärtsamt än att vara en aktiv glömmare är att vara en overksam ihågkommare.
den där j.s. foer alltså.

bara för att spä på min egen ihågkomst
så har min såattsäga genetiskt medfödda röda uppsättning av hår återuppstått efter en period av treårig förnekelse.

någon sade att det var tämligen sällsynt och remarkabelt att hava denna kulör på hår, så jag fick väl lystra till detta, göra min plikt som ärad rödhårig och bära färgen med stolthet. värdigt vore väl dessutom att vidare skänka mina ovanliga gener, och jag måste säga att jag numer känner inför detta med större glädje än i mina wannabeafro-amerikanska tider (dvs i 5an). söker därför med ljus och lykta efter rödlockig pojke att tillsammans hylla(beklaga) denna lilla genetiska raritet(misstag) vi båda lider utav med. förträffligt, inte sant?

Kommentarer
Postat av: annie

haha, internetförförelsens okrönta drottning

2008-08-23 @ 16:52:34
Postat av: Elin

hahah, jag säger då det. jag hoppas att mitt självförakt framgick någorlunda..

2008-08-24 @ 21:39:16
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0