God Jul

min blogg firar ett år och jag åker på semester.
nästa blogginlägg blir förmodligen av karaktär;

hej. har ar jattevarmt, typ 33 grader och tropiska regn.
hittils har jag varit i singapore dar man inte fick fora in tuggummi i landet eller spotta pa gatan.
nu befinner jag mig i cairns, vi ska se barriarrevet och regnskog.
sjalvklart saknar jag alla hemma, hoppas ni har det fint.
adjo mina damer och herrar.

hursomhelst, mitt budskap var att jag inte träffar å,ä ö på tre veckor.
förväntningarna bör begränsas till kanske ett/två inlägg på hela denna period.
adjö på riktigt.

Dramaturgisk kurwa

raksträcka mellan mig och undergången
en rask marsch i uppförsbacke, peripeti
och slutgiltligen, långrandigt plågsamt upplopp

hela dagen, varje dag
(och nu talar vi inte om några vanligajävlalivetsuppförsbackar här inte)

Varken framåt eller bakåt - bara strävare

ni måste förstå att jag är kvar på förlorarstadiet. allt är förluster, oavsett.
i år har jag till och med förlorat julen, när alla andra påstår att jag vann iochmed vistelse i fjärran kontinent.


Om man inte har något namn är man Ingen. Det är ett slags befrielse det också.

"Jag har genomgått bibliotektet, men inte allt.
Förr hade jag hemliga drömmar att det vore möjligt att lägga ihop allting,
så att allting blev färdigt, tillslutet. Att till sist kunna säga:
så var det, det var så det gick till, detta är hela historien.
Men det vore ju mot bättre vetande.
Mot bättre vetande är dock ett bra sätt att inte ge upp. Visste vi bättre, gav vi upp."

Danzon

Efterforskningar angående föregående inlägg har lett mig till oaxaca.
Låter Holland som tidigare Real peopleThe joys of losing weight och
March of the Zapotec något som följande klipp är jag mer än nöjd.
Vals!

  



2EP

"Yeah, there's a bit of a dichotomy going on."
March of the Zapotec + Holland <3
DEAR ZACH, ILOVEYOU

Dilemma

uttrycket vakna på fel sida kunde inte stämma bättre.
enligt min gymnastiklärare bör man alltid resa sig upp från sidan med hjärtat mot taket
reversed, min vänstra sida pekar konstant nedåt,
förmån - att se alla eventuella mördare göra entré genom min dörr samt skjuta mig.
bara att välja; fortsatt mystisk åkomma eller ständig ovisshet samt skräckartat obehag.


RSS 2.0