En vän med en Bil.

Saturday night @ my place, endast nostalgitrippar med gamla absolut-skivor från tidiga 2000-talet.
Det är än så länge en bortglömd era, men som vanligt är vi pre-backlash och lever i imperfektform.
BSB är 91ornas kära home-boys - 5 glada chicks sitter i sängen, sjunger med i stämmorna och graderar, betygsätter vem som är snyggast. Inte Brian. (vi pratar min lördag, 2008-02-01) 
Hursom, vi är generationen som är för unga för 90-talsromantiken, men för gamla för att ha växt upp till nya Björne i Björnes Magasin. Det jag tänker på som nittiotal är i själva verket 2001, men allt kulminerar oavsett årtal i krossade tidiga-tonårsdrömmar och ljudet av "en vän med en bil" - Axel Naucler, vet du att jag tänker på ditt och mitt öde än idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0