Heartbeat Failure

OMGOMGOMG vad ska jag ta mig till?

MITT RAGG HAR ETT NYTT RAGG!
och guess what? hon heter också Elin..
På the very day of valentine sitter jag och känner mig lite övergiven?
höhö, klyschan är ett faktum.

Älskar att jag agerar som random highschool-brud i amerikanska komedier.
Jamengudja, vad ledsen jag äär !!!!!!

Okej, jag kan väl tillägga - mitt ragg var en 20årig syntharman som jag egentligen inte hade någonting gemensamt med. Varken han eller jag hade någonslags emotionell dragning till varandra, därför gråter jag inga tårar av blod nu när jag förmodligen blivit lämnad... Vår relation var endast av det fysiska slaget, tills för någon vecka sedan då vi plötslig hade någonslags kommunikation/samtal, och jag upptäckte den fina sidan av denne mystiske man. Mja, vad ska man ta sig till.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, men sånt är ju fan alltid jobbigt, oavsett om det var särskilt seriöst eller inte. lovar att killen var obsessed vid namnet elin osv.

2008-02-15 @ 18:04:13
URL: http://musligirl.blogspot.com
Postat av: moa

jag tror bara att han vill ha en till!
bättre med två elin än med en liksom, det var bara en tanke.
aja. love

2008-02-15 @ 20:57:00
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Elin

HAHA. roligt att hon är blond också. lxxx reversed. ha. dör.
nejdå han har slutat höra av sig en gång om dan om att jag ska komma dit osvosv

2008-02-17 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0