Radio-Live-Transmission

Andlös, andnöd, den andres ande snarare än min?
Förmodligen sådär övergiven, strangled and raped on the roadside som för endast en vecka sedan, igen!
Först den ene, enbente, sen den nye?
Endast Joy Division + Guillemots-fest i mitt hus.
Appropå Joy Division är en liten misstanke väckt;
Jag tror att ett smärre kommunikations-fel uppstått p.g.a mina tidigare missvisande signaler 
och det senare valet att inte suga av dig, detta grundat på mina samvetskval?
Är jag dum i huvet, du tolkar det som om att jag äcklas av dig?
Osäkerosäkerosäker men djävulskt stilig, stilen till trots.
Ledsen, men jag är född med blåa ögon.
Förargelseväckande beteende, och är egentligen burdust i min värld. chilla.
Kul att jag sumpat mitt komma-över-ragg..

Control är passionen i livet. Smärtsamt vacker och överpure.


Kommentarer
Postat av: moa

Kul att han inte var värd det om han gör så och inte lyssnar på motsatta örat.
Anuzz.
loveu

2008-01-21 @ 16:04:52
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Elin

Ohmyy! Det var bara en luris. Ragget är back! Jag skuttar av lycka!

2008-01-22 @ 22:03:34
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: Mihae

Control är kanske den snyggaste filmen jag sett. Alla scener är som Hedi Slimane-foton sa någon.

2008-01-22 @ 22:07:57
URL: http://sipmyocean.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo, Anton är en mästerlig fotograf, minsann!
Varje scen känns genomtänkt, och ändå klarar han av att balansera en handling osv..

2008-01-22 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0