Brolle Jr. är hemma igen



nu har jag och mina damer varit i polen och dansat till den här låten fyra nätter i rad.
(skall börja köra med känd i polen istället för känd i japan, kanske)
ni hobbypoeter och wannabe-kultursnobbar kanske dissar euro-disko men vi hann med att
dansa till danger och the knife utöver tokio med danny också, så polen är väl kanske inte helt efter.
men inte bara det, vi har också bokstavligen beblandat oss med lokalbefolkningen på
loppmarknader och eeh på kitsch (feeling blue? feel pink! - kan ord innehålla mer slagkraft än så?)
inhandlat bagels och strosat runt i de judiska kvarteren. din mamma knullar bättre än du är en klassiker,
alla drömmar om lockar och polacker gick i uppfyllelse! så mycket mer än müsli - wizzair langar ordentliga priser. idag har jag träningsverk efter att ha sprungit  med en 60 cm-pizza över halva krakow.
mer än så tänker jag inte berätta!
warsawa snart?

en kärleksförklaring till mina damer och våran trip,
till er som jagar samma känsla; när ni pensionerar er är vi fortfarande vinnare.

Kommentarer
Postat av: moa

saken är den att jag skäms över att jag också har en så otrolig träningsverk i min vänsta arm att jag knappt kan röra den utan att avlida en smula.

jag ger dig och oss en kärleksförklaring också!

åh puss!

2008-07-22 @ 19:24:41
URL: http://moaj.webblogg.se/
Postat av: Elin

haha, den här träningsverken är inte att leka med alltså..

2008-07-23 @ 00:06:34
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0