Förmodligen tid för att passera

Inledde min tonårsrevolt med populärmusik från vittula,
borde kanske kväva den med en look-alike
lyssnade på born to be wild då
lyssnar på born to be wild nu och inser att jag gjort kilometrar till centimetrar i sinnet
tillryggalagt en mätbar sträcka!
niila fick världen och jag fick niila.
(men pssstjag gick och blev med världen också.)

okej, den obligatoriska rastlösheten som ung har självklart drabbat mig tidigare,
men att nu som världsvan romantisera veckor och dagar och minuter och sekunder är så fruktansvärt
jag längtar inte bort längre, bara repeterar.

17/7, torsdag, krakow, kl 18.00, vad hände.
BAH.


Kommentarer
Postat av: Elin

fast egentligen var det eugene hûtz hela tiden.

2008-07-25 @ 01:14:44
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0