När jag bör göra något annat än att pilla mig i naveln

Man borde kanske skylla tidigare generationer för att ni fostrar en personlig perfektionism,
även ifall ni är sjuttiotalsinspirierade lever en påtvingad fasad kvar
hänger lite på tvären men dock.

Vet inte ifall det beror på det ständiga daltandet
som jag lever med en fruktansvärd kronisk separationsångest,
om inte från dem som daltat, så ser jag iallafall outhärdliga, ohållbara relationer som en produkt utav detta.

KOMPLEX.
(1. känner mig dålig, kan inte rå för det.
vill kunna ta någonting seriöst för ovanlighetens skull.
inte vara screwup.
2. klagar jävligt mycket, mår dåligt av det.
3. har inte fotat, deadlinesuxx, har inte gjort eng,gymp,
datak,bild samt inte heller skrivit om ALLA tidigare arbeten
som inte varit tillräckligt bra.)

Annars förskräckligt bra.


Kommentarer
Postat av: maria

too cool for school säger jag bara ;)

2008-05-13 @ 17:23:44
URL: http://humansickness.blogspot.com
Postat av: Elin

verkligen, verkligen!

2008-05-13 @ 22:31:26
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0