Filth and Wisdom

fick sådan lust att skriva en riktigt cheesy dikt på rim 
som skulle börja eugene, eugene
samt innehålla obligatoriska madonna-referat,
och kanske någon rad från låten på romani -
hälften till dig, hälften till mig min dearest hûts.

men jag nöjde mig ganska snabbt med att bara konstatera hur förargad
man blir på orginal i full färd att förgås i andras inflytelserika pengahav.
men madonna, jag förstår dig, jamenar hey vem vill inte ha en
mustasch-beprydd läpp på en gogol bordello-medlem i närheten jämt och ständigt.

pivapiva 19 år vs 14 år.


Kommentarer
Postat av: sanna

nu antar jag att du har varit och sett filth and wisdom, och- var den bra.?

2008-11-26 @ 20:04:52
Postat av: Elin

well, utan eugene hade det inte varit mycket till film kvar. den var i princip specialskriven för honom. det kändes lite som en stor promotevideo för gogol bordello / att madonna vill försöka göra artister till sina egna genom att marknadsföra dem på ett ganska vulgärt sätt.

men visst, den var lite småmysig och absolut helt okej! vissa visdomsord hit och dit. framförallt väldigt kul att se.

2008-11-26 @ 23:41:18
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0