Något redan sagt

how much happier that man is who believes his native town to be the world,
than he who aspires to become greater than his nature will allow

I dont want to end up like Bonnie and Clyde

riktiga flickor drar halsbloss.
jag antar att det samt två års åldersskillnad
är det enda som skiljer oss åt.
jag som inte ens röker..

Far from home

2009 shows up soon!

Djävulen är omtyckt i Sundsvall

hur mycket är det normalt att skämmas?
skellefteåbor googlar flest gånger på "självmord",
men "döden" som sökord är populärast i skövde.

Sinnligt tilldragande

LIVE UPDATE;
SPRINGER FRAMÅT
ELLER KANSKE SJUMILAKLIV A LA MARTIN STENMARK
1 2 3 4 - AVLIDER.

I guess someone had to be lost to really be found

nog slår mitt hjärta färre volter för människor jag faktiskt älskar


Only the fishing part of fishing

utsträckt livskurs
utrustad i avseendet;
spjutspetskompetens vägg i vägg med dontbotherme
hur kunde jag förbanna blodsbandet?


Det bästa utav mig finns djupt i mina sämsta sidor

snook-revival för kanske 4-5:e gången
men jamenar heeey;
så svara mig nu
ska ett lejon som ryter i frihet i dagarna sju
byta sitt liv med ett lamm fängslat av tystnad till sagornas slut?

We'll give it to your aunt like a sauna

 

we all love him, sean paul-bebeguurrl. rekomenderar varmt fjärde versen!

Vem är du att mig fördömma?

ni skall veta att föregående dags inlägg var ett verk av djävulen, och inte mig..
jag ber hemskt mycket om ursäkt..

nåväl. allt bör stympas bort, hursomhelst. minsta substans, försvinna in i media - tack.
eller kanske försvinna in i tvn och förvandlas till en pansarvagn med en dröm, som k.a. säger.
å andra sidan är drömmar för fittor, och inte för mig. eller luris.

Living on the edge

idag har jag sträckt en muskel i mitt ben för första gången i mitt liv, när utövandes rytmisk gymnastik
samt stött på jehovas vittnen för andra gången på fyra dagar
(det måste vara något i mitt utseende som anspelar på en fromhet, åtråvärd för dessa inskränkta tanter och farbröder)detta är väl dödshäftigt, något totalt oväntat och spännande, som gör min blogg värd att följa?

Jackie-O



" - I don't think you're insane.
  - You dont'?
  - No.
  - You don't think I'm an eensie weensie bit insane?
  - I don't think you're insane. I think you're just spoiled.
  - Oh please, if everyone around here is going to start telling the truth, I'm going to bed. "

Favoriserade påhitt, allt eftersom bortomsprungen

mest onöda - upptrappade hjärttakter
vem vet med säkerhet - summerar året i sjunde månaden, är plötsligt i tionde
kanske med störst behållning på så vis - missar målgången, som känt.

MEST SPELADE:
made up love song #43
(förmodligen orkestern iallafall)

och så ett välbehövt p.s. extra utöver min redan i hastighet reducerade verklighet
bör inte redas ut - men det var väl kanske förra årets.
DETSAMMA SOM TIDIGARE ALLTSÅ - istället för förvirring, förvirring!
åh att det aldrig hinns med att hända något

summering: inte det minsta otippat


Que tal se te da att missunna?

bör uttala mig;
se me da muy bien


Strawberry fields forever

sad_girl91;
precis när princess serena och prince darien inser sin kärlek för varandra,
blir darien kidnappad och hjärntvättad av the negaverse!
typiskt, varför är det alltid så!


Oceaner

vem är du att bestämma dessa murar
vad gör egentligen en popsång hit eller dit
jag räknar dagarna som skåror i min vägg
jag räknar avstånden i millimeter betong
vad är det som gjort dig så ointaglig
vem är du som från mig förklarat dig fri
jag såg framtiden i stjärnorna i natt
små korn av ljus, i oceaner av svart


Ave, ave

sitter hemma i all frid, smygkikar på metalmän framförandes satanistiska sånger i polska idol, d.v.s live-tv i världens mest katolska land. han growlar fram cannibal corpselåt, går vidare, kritiken haglar. och så, plötsligt ett bekant namn bland deltagarna - szymon wydra. låt mig säga såhär; förra terminen jobbade vi lite med en sida som heter penpalworld på engelskalektionerna. jag och annie bestämmer oss för att brevväxla med en bollywoodälskande polack, vars favoritartist heter , surprisesurprise - szymon wydra! mannen med _the_looks_ lejonman oohdear. obeskrivbar, enligt vår källa. face it, hur stort intresse har jag för polska mainstream-musikvideos? hur många polska artister känner jag till? 
OCH DÄR VAR HAN, bara helt plötsligt som en uppenbarelse. jag måste erkänna att jag blev lite besviken.
idol, käre szymon? sell-out! jag trodde minsann du var så mycket bättre..

Everybody is trying to be my baby

åh, flörtar medvetet med framtiden. uppenbara inviter,
kastar brudbuketter ifrån luftballonger, ungefär

RSS 2.0