Klenod från svunnen tid

min relation till marlyn manson;
back in the days, när jag endast existerade utspritt på 120 cm, en liten parvel helt enkelt,
var jag orensonligt, dödligt rädd för marilyn manson - trots hemlig fäbless för låten tainted love.
våren 2007 lyssnade jag efter påtryckningar av en viss l.j ifrån trollhättan, kanske i något för seriöst sinneslag, på tretalet låtar ifrån den nya skivan Eat me, Drink me. bland dessa fanns singeln
 heart-shaped glasses, som faktiskt eeh, jaåtminstone växte i mina ögon i symbios med betydelsen av l.j.



jag måste erkänna mig besegrad på dödshäftighetsskalan (herre min skapare, vilken video!), oavsett mansons musikaliska talang
(för att inte tala om de litterära deathangel-klyschorna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0