nip 2.0

idag sippade vi vin framför stor högtalare
och betraktade mystiska badtofflor +
den här tjejen
(flåt, tyckte guldkappan var lite lousy randompic,
denna är ju lite mer fab, så då får
jag lägga upp den här med för att gottgöra.):


Uncover our heads and reveal our souls

kniven längst ut på förlängda armen
+ lite gitarr, lite kongas
kanske lite förhoppningar på eventuell annorlunda produktion.
å andra sidan har jag aldrig förstått mig på den digitala arbetsprocessen
elektronisk musik måste ju vara en ingenjörskonst, snarare.
eller får man en tydlig vision för konstlade ljud?
tror jag gillar fever ray lite ändå.

Så hemskt att vara mitt i, egentligen. Jag skulle vilja vara avlägsen.

"När man inte förtjänar döden blir man väl förmenad. Och så får man fortsätta.
Man måste inte heller göra sig förtjänt av nåden. Men kanske måse man göra
sig förtjänt av döden, annars levde man ju inte."


Välgöraren



as you might have noticed, äger jag enbart pretty lousy scanner. men hey lite charmigt med
död-områden på kind + öga. however, min lill-sis hade once upon a time in singapore
lite frisyrrelaterad smygångest - påstår bestämt att hon sett lika dan ut jämt. 6års vs 9an nu.
lite inslag av regular bloggare, sådär. hejhej här är min vardag.

DOVE



ursäkta brutal tå-cut,,


La Llorona



ALLTS DETTA ÄR JU DET MEST JÄVLA INSANE PA AGES JAG AVLIDER PANGBOOM
VÄRLDENS BÄSTA BÄSTA ÄR BÄST IGEN JAG FUCKING DÖR great fucking news

Mona Tumbas Slim Club

karaktär blev för viktigt
för mycket av karaktärslös för två,
mest av anledning: obefläckat samvete
vid slutet av andras existens.
åhmennejtack.

this is the breakup. quotar hh "FLYYYYYYEEG LILLA FJÄÄÄERIL, FLYYYEG"

Slicka uppåt, Sparka neråt!

för att manifestera mina påhittade ambitioner och framstå som lite mer pretto:
"den som pockar på tacksamhet är värre än en fordringsägare"...osv

jag borde bara hålla käften.

Living the sk8erboiii



hehe, en slumrande 11-årig pojk inom mig har vaknat. surfs up.


Animal Account

overseas, och tillbaka igen. utebliven jul, utebliven årskrönika, samlade djur istället:

CA 20 KÄNGERUS (WALLABEES INKLUDERAT)
3 ÖRNAR
1 KROKODIL ITW IRL OCH SÅ VIDARE
112 VITA PAPEGOJOR OCH FLER ÄNDÅ
- 10 PINGVINER ITW, TROTS IHÄRDIGA FÖRSÖK
2 GULDSPINDLAR
KANSKE 10 KOALOR, MINST
2 SJÖKOR
MINST 1000 FISKAR
0 POSSUMS
NÅGRA KORALLER
1 EMU
1 KROKODIL INTE IN THE WILD
6 PINGVINER INTE ITW
1 MINISKÖLDPADDA
20 HAJAR
INGA JÄTTEJÄTTEFARLIGA MANETER, JAG VAR TRYGG
5 ÖDLOR
ÄCKLIG ÅL + STEN-FISK + 3 ROCKOR
JÄTTEMYRA I OLIKA FÄRGER
MÅNGA DÖDA KRABBOR OCH SKALDJUR (VIDLIV, THEN KRYDD. OCH KOK. I GRYTA)
300 KOR  (SVARTA OCH VITA OCH BEIGA OCH ALLT)
4 SJÖHÄSTAR
0 DINGOS
X ANTAL HÖNOR, ANKOR, MÄHÄ PÅ MARKNAD I LITEN BUR

och vi kan väl säga att jag har reducerat antalet endemiska arter väsentligt. skalbaggar räknas inte.
(kan berätta för intresserade att det fanns kackerlackor på 10 cm)
YOU IDIOTS, LOST IN SCHWEDEN SOM INTE GREPPAR KOMBINERAT NAMN PÅ KONTINENT OCH LAND GÖRA SIG EJ BESVÄR ATT FORTSÄTTA LÄSA BLOGGEN.
HÅRDA BUD I MELLERUD.
(hänsyn är så 2008)

RSS 2.0