SVININFLUENSA

JENS LEKMAN + SVININFLUENSAN. VADIHELEVETEEE?

THE SPIRIT OF THE HAWK


ONÄMNBAR

"FRÅN CENTRUM TILL PERIFERIN ÄR DET
UNDER ALLA OMSTÄNDIGHETER EN BRA
BIT, OCH JAG KAN MYCKET VÄL VARA 
BELÄGEN NÅGONSTANS MITT EMELLAN."

YOULIE,YOULIE,YOULIE


PRISON



HÄR HAR VI ALTERNATIV FÅNGVÅRD! SVERIGE ÄR KONVENTIONELLT OCH SKITTRIST!

KVARG

NÄR NI DANSAR TWIST, VRID DIG I EXTAS,
EXTRA MYCKET HAT, GÖR DIG BARA GLAD

MARRY ME



 PÅ SVENSK MARK OCH ALLT. SKÄMS.

TEENAGE ANGST

ÄR DET HÄR ALLT DET BLIR SÅ DÖR JAG.


BIBEL




DET ANKLAGANDE FINGRET

RÖDA TRÅDEN:
ETT ÄRLIGT TONFALL


PS

VADIHELVETEJAGÄNSAIFÖRRAINLÄGGETSKEDDE
DETIETTTILLSTÅNDAVILLUSIONELLERFÖRNEKELSE.

PAUS

JAG MÅR HEMSKT BRA AV SOMMARLOV,
KAN SOVA OM NÄTTERNA OCH KANSKE MINNS
NÅGOT ANNAT ÄN SUPERMASSIVEBLACKHOLE
MEN ÄR ALLT MER LAME PGA DET.
NÄSTA Ö-LANDET. ADJÖ.


CASADEMIABUELA








SIMULATED LIFE

I WONDER WHY WE BOTHER AT ALL.
SKAPA, BYGG, KÖP, LEV

STÖRSLAGENHETER

alltså;
"att vilja skildra verkligheten" är så överflödigt
den är ju så påtagligt närvarande hela tiden
men att vilja skildra overkligheten är ju befängt,
eftersom den inte finns.
vadfan får man skildra då?


SUAVEMENTE

SUAVEMENTE, BESAME
QUE QUIERO SENTIR TUS LABIOS
BESANDOME OTRA VEZ

STROSZEK


3 JULI



"JAG MINNS HUR HELA BRODER DANIELS HISTORIA
ALLTID VARIT EN KAMP, MEN OM MAN SKA VA
NÅNTING ANNORLUNDA DÅ MÅSTE MAN KÄMPA."

SOM HENRIK SÄGER: VILKEN OTROLIGT FIN DAG DET ÄR

SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR (MEDEL)

reviderar för och nackdelar med
daglig deathwishmätare på här.
det kanske mest vore fånigt,
när allt ändå bara handlar om döden hela tiden.

KICKAR



VILL SE UT SOM THÅSTRÖM 85, SÅ ORÄTTVIST.

HANDS UP, HALSFLUSS!




39 graders feber, halsfluss, antichrist och
två gånger samma tre dvärgschnauzrar
+ extra blonderad SOLVEIG.

lite inslag utav regular bloggare nowdays.

Nostalgi

för ett år sedan sov jag på golvet i en vecka och var fantastiskt uppriven hela sommaren.
det känns så absurt att jag ens tänkt i relationsbanor, men det kanske kommer tillbaka.

Roger P

let me be the native son with freedom in my heart
life will never be the same when spirits are calling my name.


Tambur, fast större

i vestibulen.

RSS 2.0