Efter

SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRMYCKET

Innan

SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRMYCKET

I came knock-knock-knocking on deaths door

nyfunna muskler
verkar i takt för en subtil tillvaro
offer me my liberty - nothing at all.


Schweden Schweden

nollsynpunkten,
eller kanske nollsynpunktsmetoden
ja jag vill leva, jag vill dö i norden.


Beväpna er!

hat och blod
på alla språk
i alla nationer
med alla medel

en för alla, alla för en
va en musketör
nånting måste dödas
och färga jorden röd

drömmer om den ultimata sanningen
TRE GÅNGER EBBA

CUNT

inatt gick jag i sömnen för första gången i mitt liv.
WOW-FAKTOR.

A little death around the eyes

jojagtackarva,bluffochbågganskarejäldeathwishsomvanligt,dudå?


Slaugther

siesta kan vara allt man önskar,
alltid och oväntat


Sea within a sea

vi skall fortsätta åldras in i
att alla situationer är likvärdiga och olikvärdiga
att förvirring är ett förlegat ord och likgiltighet bara en benämning
att lathet lönar sig och lurendrejeri är passivt eller aktivt
att aldrig mer vilja dö och aldrig mer vilja leva


Girl can't help it

att säga: DET GÖR INTE ONT ATT ANDAS
kan ju låta lite fånigt, onekligen, i psykologisk bemärkelse.
när = fysiska smärtor reducerade till hälften,
känner jag mig redo att påstå riktigheten i detta uttalande (jaghadeingenaningomsanningen)
samt ta farväl av de plågsamma bröstsmärtor jag bokstavligen lider av.

i övrigt: 2 nya rena toner på trumpet  ochingetmer.

Walking with dinosaurs

två snubbar och ett kex,
ett gäng utan komplex
vassa som tänderna på en t-rex

MARKO forever love

WHY MUST I CRY

1085 utan logi och resa är ganska saftigt.
GOTTA FEED THE BABY liksom.


Announcing your intentions

nu förstår jag,
kärehypokondriskvårdcentralslady
WHY!

AUSTRALIA


AUSTRALIA


KRAKOW


If you've lost your faith in love and music, oh the end wont be long

"and what a nice day for a murder
you call yourself a killer but the only thing that you're killing is your time
there's nothing absurder
a bird is just a burden
to your heart your soul your body spirit and mind"

once upon a time there was this geni som var grovt underskattad
bevingad varelse utnämnde pippi
långt från originalets fröken.

Ever Deadly

det är så orättvist att jag inte kan skaffa mustasch.
id look soo much better MED mustasch,
men gud ville inte att jag någonsin skulle få känna mig tillfreds
så jag fick ett rum med tre lila väggar, 10 kompositörer i brun ram,
en jävla vitlackerad bokhylla + matchande skrivbord och the ability to give birth to a child
istället.

Händelserikt lov

tänkte bara säga att jag har vid två tillfällen tangerat mitt nuvarande jongleringsrekord 155 fångster.


RSS 2.0