ANGÅENDE UPPSNÄRJD PART 2

JAG MÅSTE FÅ BEKLAGA MIG/FÖRSVARA MIG.
redan i april påpekade jag hur gammalt det där
klippet är, hur hemskt det är, hur många som
tror att min syster är en bror, att det utspelar sig
mitt i natten, att jag skäms och ser ut som en
sköldpadda och att jag inte var det minsta tacksam
för alla extra visningar. detta var alltså
"första" gången som det uppmärksammades.
NU ÄR DET JU ÖVERALLT OCH JAG, JAG, JAG
JAG VILL BARA AVLIDA, SNÄLLA NÅN DET ÄR
JU HELT FANTASTISKT DÅLIGT OCH UR TAKT
OCH INTE DET MINSTA SMYGMYSIGT.
SÅ NÄR LITE ANNAT FOLK BÖRJAR KRITISERA VILL
JAG BARA UPPLYSA OM ATT JAG VAR FÖRSTFÖRSTFÖRST
MED ATT KLAGA OCH ÄR FULLSTÄNDIGT MEDVETEN OM
ATT DETTA EJ ÄR NÅGOT ATT UPPMÄRSKAMMA ALLS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0