UTPRINGLE / STUDENT

liv och blod för vårt fädernesland!
vad är det för jävla text alltså.

MADONNA - FROZEN

seglivade varelser fästingar, alltså.
jag trodde att regular fästing kanske
biter 1-2gånger per säsong och sen dör,
men i själva verket kan de leva under
snön och kanske inte käka alls på över två år!
herregud, jag förstår verkligen varför det inte
räcker att bara stampa lite på dem för att
de ska dö. här kommer listan på gamla låtar
som jag hatade förr i tiden för att jag fick is
i hjärtat av hela stämningen.

WHENIMCLEANINGWINDOWS



krazzy kat lady nu ska jag på ukulelekonsert.
hade sönder mozartpå väggen för bildens skull. fab.

PHEN

oro möts med oro.

UPTOWN

igår natt 7 km från uppsala exploderade vårt däck på bilen.
vid halv ett någonting åkte jag bärgningsbil för första gången.
PÅ FLAKET! I BÄCKMÖRKER!

DET HÄR SÅG JAG I HELGEN




NU KAN JAG DÖ LYCKLIG. LAMBIEL, PLUSHENKO HELGA NATT HELA GÄNGET.
<3<3<3<3<3<3

Så har änteligen den dagen kommit när;

så har änteligen den dagen kommit när;
- jag trodde att jag vunnit en korsordstävling,
men det visade sig efter samtal med posten,
adlibris samt OKQ8 i kalmar att så inte var fallet
- pappa lurade mig att han sett ett vildsvin i trädgården

TOP

åh en sån ynnest att leva


RSS 2.0