HUSDJUR

lyckan är minst sagt flyktig.
inatt jag drömde något som
jag aldrig drömt förut
jag drömde att jag hade en baguette
som jag snart insåg var fylld med choklad.
ett sånt glädjebud! en sann fröjd!

FORTFARANDE SKJORTAN PÅ

3 ÅRS KONSTANT JUBEL SNART ATT FIRA
ÅR 2008, MITT VÄRSTA PRETTOÅR
SHOOBEDAPSHALALALALA


äeh a piece of history någonstans där i arkiven
har bloggen överlevt såhär länge finns det inte
längre något kvar att skämmas för

SOONTOBESEEN:

ett monstruöst antiklimax.

OHNOGODDAMN

någonslags svarttaxi-renässans
och vapenvanvett som sibiriaköld
måste ligga till grund för.
I:lusse lelle:I

STEALINAPPLES

jag har överlevt.
ser ingen anledning att inte fortsätta göra det.
man får problem med minnet när man genomgår kriser.

KLACK



alla karaktärer går igen!!!!
plus att den nästan osmakliga glättigheten är så
överväldigande harmlös och tillgänglig att jag gärna stannar
kvar i ett.

RSS 2.0