Ja

nu händer det för lite för att det hände för mycket.
lätt att inte skriva när det är svårt.

x2

med en himmel i ögat x2

STHLM ICE

JAG SKA SE KRISTOFFER BERNTSSON
OCH EVGENI PLUSHENKO LIIIFS LAJVING
PÅ RIKTIGT HOOOOOOLYYY JAG SMÄLLER
AAV.

LIVETÄRENBUBBLA

egentligen lite konstigt att steel med broder daniel blivit större
fylleskrålarhit än vad den blivit. låter delvis som en sentimental julsång
(skullekunnagöraenrättfinlistamedbdlåtarsomlåtersomjulsångerju!) och
har det där sköna armkroksgunget och trallvänligtlullilullparti efter att
det är konstaterat i texten att allt är gjort av stål och att man inte räknas.
innehåller allt som berusade i puberteten möjligt kan sympatisera med
samtidigt som den är HELTGALETrepetitiv.

FAIL

BÖRJA FUNGERA IGEN FÖRIHELVETE
JAG VILL GÅ I SKOLAN.

5

1. jag är rädd för allt
och
2. jag blir rädd för allt
vilket tyvärr även inkluderar :
3. att jag blir rädd för att folk inte bryr sig,
men kanske ännu värre
4. att jag blir rädd för att folk gör det.

SAKER SOM VI INTE TAR MED OSS IN I 10-TALET:

- det vidriga uttrycket apflabba.
- "saker vi tar/inte tar med oss in i.."-typen av listor

(S)KRÄ(M)MA

forts:
jag vågar inte känna efter alls för jag tror att jag ska flippa igen.

10

det är väldigt mycket jag

RSS 2.0