URSÄKTA SPAM

NOLL CENSUR:
inte tillräckligt snygg för de flesta
men tillräckligt konstigt för ett fåtal

DANSGOLVSKAMP

GILLA MIG MEST!

HOR-ISONT.

se hur hela uppland står i lågor
VI KAN GÅ GENOM ELD.

ALLAHSSKRIVERIER

hemglassbilen slinga ekar över nejden
sexual healing ekar i mitt huvud
även om ett sekel går,
ni fattar väl att jag är ironisk

HÅLL KÄFTEN

håll käften.

CHILLARKORV

för väntad suck:
sedan dagen innan visste jag om det förväntade
förväntade människor suckar åt mina förväntade reaktioner
förutsägbara människor suckar åt oförutsägbara tycken.
inskränkt beteende. glansjack, por favor.

NÄRALLTÄRMISERABELTFLYGERENENSAMDRAKE

*sÅ KoMplExA KeNsSlEr*

LEV DÖD

jag är ensam men ärlig mot mig själv
2010 får vi iallafall mer hjälp än någonsin.
för ett år sedan hade jag så äckliga tankar.

RSS 2.0