BTK

jag har avlivat mig själv så många gånger i tanken att jag har tappat räkningen.
på tre timmars dödstankar om dagen hinner man med rätt många olika varianter
av hädangång. dock kvar fysisklevande och fantastiskt nöjd med det idag.
men vad vet jag, kanske missade något bigtime.

CALYPSO

varför säger man bara peace on earth
och inte typ peace in universe?
ett allmängiltigt, evigt fredstillstånd?
min mamma säger att det är för att där
inte finns några konflikter, men så kan
det ju inte vara. speciellt inte idag med
turistfärder till rymden och rymdbaser och alltsånt..
fast kanske räknas som en förlängning av jorden på något vis.

LITE MOTIGT

kanske glömde berätta att mina analoga kameror pajjat också
(plus fuckat upp den filmrulle som jag skulle använda),
vilket betyder att jag kan glömma att lösa spanaruppgiften + färgkopiering
tills på måndag. snälla nån blow my brains out.

AY PAVO AY

nu skall jag gå och lyssna på lullabies of the world från 63
och försöka sova. uszny, uszny.


SEXY CAT

förlåt, försökte hålla mig från att posta denna
och klarade väl nån vecka eller så, men den
är föööööör bra för att inte postas. golden delicious.
premium. jag orkar inteeeeeeee.

HONEKATTENSOMGERMIGKATASTROFHONEMERKATTÄNNÅNKATTIENKATALOG.
haha, har bara så svårt att se hela
händelseförloppet framför mig.
frejaochbrudaristudiomedfuglykarlar
+dåliglåtkasstljusochfulagrönaringarsomflygerrunt?


IDJUPETIUPETIUPETI

sorry glömde en spansk saga om resa med båt också. nice.

FEST

tycker det är rätt kul med 3 prov, nån randomspanskaläxa, kanske lite nationella, fotouppgifter i plural, sacomässa och bestämmavadmanvillgöramedlivet, filmfestival x 3, en annan film till plugg, testperson x9, jobb 3 helger av fyra, kamratjulbak, teaterförplugg, museumförplugg, trumpet, projektarbetsläsa + projektarbetspraktisktjobba+ projektarbetssummeraloggaskrivarapportx2, två inlämningar (varavdenenaärskrivomenhelkurspåettochetthalvtår) 
kamratproduktioner + jul med allt vad det innebär(resabortjulklappargöraegenvegomatjulklappar) såklart på samma gång..


NÖTKNÄCKT

tål-er fundering
om tålmodig valnöt.

spiri-d quote: världen är dold av en mandel.


FRIFJÄTTIR.

är det bara jag som blir tårögd när man improviserar?

MOCK DUCK

ole-dole-doffar mig genom situationer.
enkla vardagliga val kräver psykisk
energi som jag ej kan uppbringa.
dontbotherme-attityd vs ren latet som
gör att jag hellre slår av på ambitioner?
klassiskt detärenklareattlåtabli,
samtidigt som det sker intressanta möten
p.g.a min slumpmässighet. så dada!

den påträngande medvetenheten kring det faktum
att jag faktiskt vill ingeningenting och alltallting gör
att jag lottar vilken uppgift på nationella provet som jag bör välja.
planerad impulsivitet, as usual.

Viljen I veta, och viljen I förstå!

kan högsta berg och djupaste dal få vara idémässigt lika?


SCH-LAGET

SÄG, ÄR DET KONSTIGT ATT MAN LÄNGTAR BORT NÅN GÅNG?
OM MAN GÄRNA VILL LYSS TILL LÄRKANS DRILL ELLER TRASTENS GLADA SÅNG
OM MAN ÄLSKAR HAV OCH VINDAR OCH ÄR TRÖTT PÅ NEON OCH BETONG,
ÄR DET KONSTIGT ATT MAN LÄNGTAR BORT NÅN GÅNG?


SVENNIG

blir lite orolig, först var det cara mia
nu fill me in med craig david som är
mest spelad på min spotify. vem är skyldig?

la-la-la-lela, lelaa pala tute

PETR ELFIMOV JAG HADE GLÖMT DIG
GOGOL BORDELLO JAG HADE GLÖMT ER
LARS ERIKSSON JAG HADE GLÖMT DIG
SAKIS ROUVAS DIG HADE JAG INTE GLÖMT
ESC JAG HADE GLÖMT DIG
EVGENI PLUSHENKO JAG HADE GLÖMT DIG
SZYMON WYDRA JAG HADE GLÖMT DIG
SASHA JAG HADE GLÖMT DIG
NOVI GOD JAG HADE GLÖMT DIG
LOLI PHAYBAY JAG HADE GLÖMT DIG
PJOTR LESCHENKO JAG HADE GLÖMT DIG
POLSKE LUKAS JAG HADE GLÖMT DIG
ALBINA, MUSHKA OCH LAIKA JAG HADE GLÖMT ER
JAMES BOST DIG HADE JAG INTE GLÖMT MEN BARA
FÖR ATT NÄMNA NÅGRA UPPENBARA

DET GÅR INTE ATT KOMMA IFRÅN ATT DET FINNS NÅGOT MER
, ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST
JAG ÄR ALLVARLIGT UPPRÖRD.


TRIVIAL

jag vet inte ifall jag har berättat att jag har köpt
världens bästa hatt, men det har jag iallafall gjort.
jag har köpt världens bästa hatt. sådeså.

RSS 2.0