HAVETOCHVINDEN

ja nu ska jag tydligen vara frisk.

BÄLTROS

jag är ju som sagt en såndär som drabbas av mystiska åkommor.
ansiktsförlamning, skurit upp ovansida fot pga glasbord, knepig haschgrej,
hjärtsstressgrej, halsflussochögoninflamationikombination,
när allt smakade beskt i en vecka(kanske pestotunga, vem vet),
panikångestsyndrom, när jag åt en rabarber så allt smakade salt i en vecka,
min bröstkorg som rasslarochharsig när man rör på den,
och i förraveckanungefär hörde jag inget på ena örat i cirka fyra dagar - bara några exempel.
nu till det senaste;
bältros!
alltså det är inte konstigt att folk tror att jag är hypokondriker för jag får allt knas man kan få.
det mesta av allt det där är liksom knappt ens seriösa grejer!
man hade ju inte fnissat om jag brytit armen istället för ätit en konstig rabarber!
ja, det här är iallafall INTE bloggmaterial egentligen. jag är en tragisk och lite känslig varelse.

BAND BATTLE



VÄRLDENS BÄSTA LÖRDAG

FÅTTENFLASKAIHUVUDETLEGATSÖVDPÅAKUTEN VARITDÖDIMINUTERHELASJÄLENVARBRUTEN BLIVITJAGADAVSNUTENVARITVILSENPÅDJUPET JAGHARFAMLATIMÖRKERMENIDIGSÅGJAGLJUSET



lite mer ost i from låttextform a la teenager 2004
men poängen är väl mest att jag vill ha lite mer liv


LUKT2

när jag lyssnar på radio får jag alltid den där känslan
av att det är så mycket som pågår.

luktminnen:
wella normal i badrum
lite mögel på chicago

SOM UTSKUREN UR ETT PAPPER

en såndär som påstår att inget kan vara tvådimensionellt,
utan bara uppfattas som mindre tredimensionellt.
också därför jag inte kan förstå att andra inte kan förstå.
jag vill skära i papper med skalpell

RSS 2.0