Pastisch



Detta är inte en blogg.                                                                                          Jag skriver inte svenskatalet.





Okej, möjligtvis för lame för att få kallas pastisch...He-He.
Något som dock borde få liknande titel är
 "Climber Man" - AllTing i Högdalens utomordentliga B-kopia av Spiderman.
Vid mitt besök idag fann jag och min sällskapsdam Annie även:
En "tygfurby" med något för stora ögon, riktigt brutala metalsvärd/yxor,
en figur liknande "Climber Man" fast med Shrek som inspiration,
komplett med ett suspekt rör nedstucket i halsen,  ett leksaksfår,
 typ 100 nyckelringar föreställande svarta sälar med röda ögon, de där rymdbrillorna
(smala, ytterst spejsade, ser lite startrek ut. Bar dem temporärt under Maries maskerad.)
som Sissel införskaffat  - FAST I SVART! WOW.
  Jag säger då det, den butiken tycks aldrig sluta överraska.
(för tillfället och mer eller mindre alltid 70 procents rea)
Har du vägarna förbi Högdalens centrum? Bemöda dig ett besök på AllTing, isay <3

Kommentarer
Postat av: anip nip r.i.p.

sword. (! ehe)

INSIDERTIPS
29 februari går AllTing i graven 4 real. passpå.

2008-02-13 @ 22:31:32
Postat av: elin

DRIVER DU MED MIG?

2008-02-13 @ 23:08:16
Postat av: anxz

would i ever?
naturligtvis är det sant.

2008-02-13 @ 23:59:50
Postat av: maria

haha omgomgomg

2008-02-14 @ 22:24:04
URL: http://humansickness.blogspot.com
Postat av: Elin

jag säger bara : högdalen is the place to beee!

2008-02-15 @ 01:26:51
URL: http://elinr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0