Long lost lover - Zoltzny

Vad alla välorganiserade hem behöver:
- Vintergatan 5a+5b-dvdbox
(och för alla som döpt sin katt efter serien Salve bör även denna box finnas i samlingen)

Men tjiii fick svenska folkhemmet, då den inte existerar p.g.a musikupphovsrättstvist. (ifall nu det fungerar som ettord).  Väldigt sorgligt. Dock finns detta "fiktiva universum" relativt rigoröst redovisat på Wikipedias hemsida. Evilevil Fifuner tar över världen. FÜ

från wikipedias "Vintergatan-universumet"

"Melvis [redigera]

Spelas av Anders Linder

Tempelväktare på den kargiga lavaplaneten Tjårnyj som är en sorts Elviskopia som sjunger och showar."
eller kanske detta fina citat
"Dessutom finns det mutanter på planeten som luktar bara fångar livsformer som känner rädsla samtidigt som man är i närheten."

jag funderar lite kring vem som har skrivit detta. synnerligen ytterst informativt, hursomhelst.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oooh du har blogg(bokmärka eller vad det nu blir om man vill göra det till ett verb)!
Och jag fick reda på det där om sannas vän. Mycket fin blogg hon har och du har en alldeles lovely bakgrund måste jag säga.

2008-03-11 @ 21:04:37
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Elin

hahaa, inte så intressant blogg skulle jag nog säga själv. möh. inte så kreativ blogg.
tack gällande bakgrunden.

2008-03-11 @ 21:15:04
URL: http://elinr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0