Om endast ett möte?

(en text som gick förlorad,
förliste i world wide web,
ungefär som om jag tappat bort min lillasyster)

"Namnet plus arv och tryggheten i sina förfäder" finnes ej längre säkerhet i
Infekterad, mer eller mindre.

Ser inte något samband utöver blodsband, då jag känner mig som det svarta fåret.
Att förkasta gemenskapen kan tyckas hjärtlöst, möjligtivs 
Förklaras endast med anledningen att behovet av att vända upp och ned på träd inte existerar
Ifall man bortser från att vi alla är en samling burdusa män och kvinnor med bristande moral,
eller snarare en påklistrad moral endast för fasadens skull, kan jag endast tänka på det faktum
att brödraskapet har det där lite snedvridna över sig.
Kanske, jag serbarainte. serinte.
eller kanske bara alltid frånvarande
Ett omöjligt val, måste sägas. Ohyggligt svindlande innebörder.
Nej, likhet endast genom en bokstav är inte mitt val.
Ifall det ändå fanns något som genomsyrade ens vardag vore dilemman mer avlägsna.

Vemvemvem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0