På flykt

går så stolt nu,
fäster blicken, med baskern i handen blottar jag huvudet,
taktfast med uppknutna skosnören utan att snubbla
går så stolt nu,
inte ett snedsteg, utan skam är jag nästan framme
vid brevinkastet nästan bara(bra).

(drabbas av insikt, flyktigheten
jag skulle kunna greppa och spreta hur mycket jag vill, allting glider mig ur händerna
gjuter fast mig i marken, ser i vinjettering.)

okioki, ifall jag skippar hobbypoeten ett tag för att leka lite positiv.
listar lite saker som jag faktiskt tycker mycket om:

- Eurovision song contest
- Konståkning

I kombination blir dessa oslagbara. Världens bästa konståkare I ESC!!! DÖR. GO RUSSIA!!!
(timbaland är alltid ett plus, dessutom.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0