ETIQUETTE MONA

du krossade min skräckikon du tillförde mig hat du var för mig en ändstation då allting tog stopp
åh amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdama
msterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam) jag gick på dina gator och sög i mig allt du hade du
gav mig en grund att stå på som jag förut inte hade åh amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterd
am(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam)
nu sitter jag på cafeet ???? och lemlästar min kropp, du gör mig obarmhärtigt kåt flaggan i topp fö
r amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdamam
sterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam) amsterdam(amster
damamsterdam) amsterdam(amsterdamamsterdam)amsterdam tjobidowooopwoaaooooooooooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0