Hammaren beredd under kavajen

ett. imitatör
tu. ingenjör
tre. hypnotisör

jag går omkring i mitt pompeji bland ruiner.


Laika


Se my destination

so you might say
the path we share
is one of danger
and of fear
until the end
until the end

hela den här horrors-grejen har gått för långt.

Figurative/Literal/Sense

sorry, i have no mirror image.
and sorry, i have no mirror image.


UPDATE



haha, jag vet att det är lite hackigt och lite flippad rytm och halvdant sådär allmänt men
keep in mind att jag har tagit 4 lektioner a 20 min. thats it.

Bitch

446!!
bevisligen hade jag rätt i mitt förra inlägg,
eftersom antalet sidvisningar ökade temporärt till det sexdubbla.

HÄR KOMMER LYCKAN

okej.
här har man gått runt och önskat sig revolution, folkrörelse och aktiva demonstrationer,
så som på den gamla goda tiden, i det slumrande sverige med en fackrörelse på dekis
och avtrubbade sinnen orsakade av milslånga rapporteringar ifrån random misär.
vad var det som krävdes för någon reaktion hos det som misstänkt egocentrerade folket?
FRA, IPRED OCH SLUTLIGEN PIRATEBAYDOMEN.
Individens hobbyverksamhet är hotad och PLÖTSLIGT mobiliserar sig sveriges befolkning?
tänk ifall det jag kommer minnas ifrån ungdomens rebelliska dagar är hur man _verkligen kämpade_
för småskaligt tvserienedladdande...
yeah piratpartiet i europaparlamentet !!

Vamos fugir

innan du blev eld och lågor för repetition
gjorde du briljanta snedsteg in på andras egendom
rockenroll, blå ögon - igen.


LobotoMera



hehee ibland är jag lite rolig.
internaste av internt
borde kanske tillägga 323 - !!!

Ang. Uppsnärjd i det blå

hehe, det är helt fantastiskt att kanske hälften av de
"91 extra visningarna" (as if dessa vore något att vara tacksam för?
jag spelar ur takt i en hel låt och ser allmänt skabbig ut
eftersom det är inspelat ca 03.00 och jag hade egentligen gått och lagt mig?)
tror att min syster i själva verket är en bror.
hur ignorant kan man vara. jag tänker inte ens länka till skitan.

ska jag kanske tillägga att det var
l
ä
n
g
e
sedan, dessutom. eh. ca 0 av dessa 91 kommer att läsa detta iallafall. så hopplöst.

4/4

tukt och förmaning
att vara fri är att vara fjättrad

egentligen kommer jag inte på någonting själv längre

Väntar på vyer

vilken fredag är inte en långfredag?
korsfäst och till minne av lidande

Kaiserwalzer

OUF 253!
beat that.

jag vill dansa vals.


Märr

nu är jag allt för bokstavlig,
tusen öppna brev till den som känner sig berörd.
luris, ca 230.

Parley?

det där med motståndare, antagonister, ovänner,
rivaler, vedersakare, angripare, bekämpare, motarbetare,
opponenter, fiender -
osämja och villrådighet -
det börjar bli lite väl uppenbart nu.


RSS 2.0