Electrolux



imorrn beger jag mig till the very home of electrolux,
sveriges femtionde största kommun där man på
söndag bjuder på ett föredrag om stenar och kristaller.
mys i motala, hmmpf!

100 procent hängivelse

förkortat,
finns det enbart;
två bråk, två parenteser, två punkter i min andragradsfunktion
närmast noll, +- ett,
ganska parallella med min förenklingsmetod,
men möts aldrig, ifall jag får välja.

Le Karnice

post-mortem spasm,
lite kallt idag

elin = lien
kanske inom mig bär
något väldigt vasst
och skördar själar på rutin.

DONT LOOK BACK

hemmagjord mentalitet
snurrar deffi min jord igen
önskar springa på fält i höghatt
ive got the brains,
youve got the looks -
darling.

Alla utrustade med ett litet ludd av storhetsvansinne i fickan bör helt naturligt känna ångest inför den numera outsinliga mängden ting att erövra och sätta sig över




PQ

vitsen med att teoretisera
eller vitsen med att inte teoretisera
kanske bör omvärderas
fanns ju en viss nobelpristagare som
påstod det civiliserade samhällets förakt mot "lägre kulturer"

made-up truth #43
jag värderar instinkt.


Jepas tuke, jepas mange hop, hop, hop

ÄH NU.
SKÄ(L)
MM
AS!

inflytelserik sådan.
öppen ursäkt,
hälften till dig, hälften till mig

jag vill hälsa till hilena, som inte ens läser, med denna

 


LOVE THIZ CLUB

well, juste, vill bara passa på att säga
jag + gladA kamrater i samverkan =
http://www.klubben.webblogg.se
något internt, men kanske kul ändå.
ni är välkomna att joina..

I kept you here tonight

brutalt ärligt = naket
jag skulle vilja se något annat.
allt är så himla naket hela tiden.

självporträttet is eating me.

WELL WELL WELL



ja, man kan ju fråga sig vad stadshuset + sankt göran och draken gör i pinks
video där hon sjunger om att hon vill ha kul nykter? well, SWEDEN, djupa (löv)skogar
och bo i fancy stadshus och intim scen med sig själv passar väl bra ? huuh?
adore pink bara sådär btw. höhö. god knows varför jag råkar veta att stadshuset är med!

3 hälsofrämjande mål

välutvecklat system
en och en halv timme
aktiv facebook/google-aktivitet ger
100 procent pure ångest
för min mentala träningsdagbok: intensitet 9/10
kommentar: well, ett par år, minst, har inte gett önskat resultat.


March of the Zapotec

skam skam skam!
jag borde avlivas,
the shrew, hittills favvo.
eller on a bayonet
ååh men så brutalt,
ville ju lukta lite på den,
andaktsfullt ta bort plasten och i total hängivelse
suga åt mig i små portioner.

mitt namn har inte ens en egen betydelse.

PRE

ett försök att uppnå,
alltså inte som redan levande
eller som redan död

Louie Louie

okej, ingen av mina önskningar gick i uppfyllelse.
jag är pissförkyld,
insåg att statistiken för föremåls återkomst i mina drömmar toppas av robinhood-liknande figurer,
har fanimej inte rört trumpeten mer än en gång sedan jag kom hem från australien,
spelade lite trummor istället
youtube watchout.


So far around the bend

jag önskar mig;
en klardröm!!!111ettett
oerhörda trumpetskills
uppskjuten förkylning

RSS 2.0