Lärande på ett innovativt sätt?

Min viljan är det inte något fel på. Endast motivationen brister.
Nyligen hostade jag nästan sönder mina stämband i ett försök till övertygelse om att det inte finns någon mer passande utbildning för mig. Ingenting duger.
Kulturama är inte min grej, men ingen annan skola övertygar mig heller.
Jag orkar inte med att gå i en jävla skitskola längre. Fick jag välja skulle jag gå på halvtid på Kulturama foto och på halvtid någon annan stans. För jag VILL lära mig foto. Det är nästan värt att gå Kulturama endast för fotodelen. Det är ju skitkul. Vart ska jag annars gå?
Har du gått i en bra skola, passande för en halvestet som jag?

Kommentarer
Postat av: mli

Globala Gymnasiet?

2009-05-04 @ 15:22:02
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0