Googolplex

J O N A T H A N . S A F R A N . F O E R

det är inte ens värdigt försök citera, då det för att återge magin i mästerverket krävs kapitellånga citat.
alternativ blir kränkande, dråpligt avkortade stycken mitt i utomordentliga resonemang,
menade komma direkt ifrån en 9årings tankar. det simpla är för mig träffsäkert.

oh, holy.

tillägges allmänt om textförfattning:
Det märks så tydligt på sättet som alla halvförvirrade pop-teenagers mellan 14-17 skriver på, att de under en allt för lång tid av sina liv lyssnat på kent och endast kent. Alla är jocke berg-wannabes - författar med halvdjup om tingest, hullerombullerstilen, vardagsmat/mentalitet, allt i samma andetag osvosv. i sina nya, sofistikerade bloggar.
Tänkte bara göra er uppmärksammade angående vartifrån jag tror era egna influenser härstammar. Att det möjligtvis faktiskt är med slående knet-likhet ni komponerar era ord - på gott och ont självklart.
Och även ifall du inte har lyssnat på kent, så har du säkert inspirerats/snott skrivstilen av någon annan sofistikerad bloggare som faktiskt, en gång i tiden lyssnade på kent.
[Ja, och så självklart hela grejen med att hohoohojomenalltarty är ju MER ELLER MINDRE SNOTT... jag vet det.]
Hursom, har jag fel angående kent-stilen? Rätta mig mer än gärna.

Kommentarer
Postat av: sissel

jag tror du kan ha rätt!

2008-02-20 @ 10:06:52
URL: http://sissel.blogg.se
Postat av: Elin

hojhoj. hoolahoopparty

2008-02-20 @ 20:25:36
URL: http://elinr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0