ÖDETS IRONI

WB kottE säger (00:40):

men du är säkert inte seriös

men jag förstår ju int sånt

längre

filip säger (00:40):

på allvar?

WB kottE säger (00:41):

vilket?

filip säger (00:41):

att du inte förstår sånt?

WB kottE säger (00:42):

jag

WB kottE säger (00:43):

är ganska seriös med det

men nej, jag förstår väl

men nu känner jag mig mobbad så nu tänker jag sov

a

men på allvar är oseriöst

WB kottE säger (00:44):

och frågan känns oseriös

filip säger (00:44):

du kan inte gå och lägga dig mobbad

WB kottE säger (00:44):

och jag är mentalt retarded

äh

filip säger (00:45):

berätta lite mer om coola kontakter och filosofi-briljerande först

WB kottE säger (00:45):

har inga

r

filip säger (00:46):

eller bara din genialitet i allmänhet

WB kottE säger (00:47):

nu är allt oseriöst oc hhar sneat i huvudet går och lägger mig godnatt

filip säger (00:47):

nej men du får inte somna medan du tänker illa om mig eller dig

 

förlåt om jag trampar på någons tår nu,

men ibland undrar man ju lite.

sparar ju aldrig såntdär.

 

efter detta gick jag och kollade mig i spegeln,

gick tillbaka in på mitt rum, sprang in till mina föräldrar

sprang tillbaka och sen.

när jag sa sneat i huvudet menade jag det

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0