SNe

känns förresten knappt accepterbart att skylla på att vara tonåring
när man är goin on 19 - men lets face it, jag är sjukligt hormoniell
i smyg och biblotikarie, 35 på ytan. men som någon sa det så handlar
väl inte att blivuxentjohsssklysch om att man faktiskt börjar känna mindre,
utan att man maskerar/hanterar det bättre. "bättre"

hursomhelst så känner jag mig inte alls vuxen just nu. jag beter mig
som ett litet barn och vill bara dansa. regression.

igen, låt mig ursäkta vad bloggen blivit. jag tvingas inse att mina
och därmed bloggens glansdagar är över. vi hade våra stunder
då det var riktigt intressant (or at least tyckte jag det och kanske
inte läsarna men det struntar jag i jag tyckte min blogg var aw.)
och nu är det mest hastigthastigtskrivaavsigalltsåjagintegårunder.
men det känns okej att det är så. noll tanke och formulering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0