BÄLTROS

jag är ju som sagt en såndär som drabbas av mystiska åkommor.
ansiktsförlamning, skurit upp ovansida fot pga glasbord, knepig haschgrej,
hjärtsstressgrej, halsflussochögoninflamationikombination,
när allt smakade beskt i en vecka(kanske pestotunga, vem vet),
panikångestsyndrom, när jag åt en rabarber så allt smakade salt i en vecka,
min bröstkorg som rasslarochharsig när man rör på den,
och i förraveckanungefär hörde jag inget på ena örat i cirka fyra dagar - bara några exempel.
nu till det senaste;
bältros!
alltså det är inte konstigt att folk tror att jag är hypokondriker för jag får allt knas man kan få.
det mesta av allt det där är liksom knappt ens seriösa grejer!
man hade ju inte fnissat om jag brytit armen istället för ätit en konstig rabarber!
ja, det här är iallafall INTE bloggmaterial egentligen. jag är en tragisk och lite känslig varelse.

Kommentarer
Postat av: arvida(emma, whatevez)

bebé du e fin. latinokramar från argy

2010-11-06 @ 18:58:38
Postat av: elin

HALLÅ BABEE MISS UUU

2010-11-08 @ 22:38:28
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0